Tech

Árvíz: mobilnetet vagy extra beszélgetést biztosít díjmentesen a Telekom

Emellett az árvízhelyzetben érintett mobil- és vezetékes ügyfelek a számlafizetési feltételekkel kapcsolatos könnyítéssel is élhetnek.

A Magyar Telekom az árvíz elleni védekezést segítve, szeptember 18. és 30. között mobil ügyfelei számára díjmentesen 100 perc beszélgetést, vagy 15 GB mobilnetet biztosít, az aktiválástól számított 10 napra. Emellett, szintén ebben az időszakban, a cég árvízhelyzetben érintett mobil- és vezetékes ügyfelei a számlafizetési feltételekkel kapcsolatos könnyítéssel díjmentesen is élhetnek – írja a vállalat sajtóközleménye.

Szeptember 17-én a Yettel szintén hasonló lépést jelentett be.

A mobil szolgáltatással rendelkező (havi díjas, Domino, lakossági, üzleti és flottás) ügyfelek számára a cég az aktiválást követően, díjmentesen biztosít 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetést vagy 15 GB mobilnetet, ami a Telekom alkalmazásban (Kiegészítő szolgáltatások alatt), a Telekom fiókban (tovabbnetezek.telekom.hu) („Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában) valamint a 1414 számra küldött +SOS100PERC vagy +SOS15GB SMS-kóddal aktiválható szeptember 18. és 30. között.

A díjmentes mobilnetet ügyfeleink a Telekom belföldi hálózatán és EU-n belül is felhasználhatják, a díjmentes beszélgetést minden belföldi alapdíjas mobil és vezetékes irányba belföldön és az EU-ban használhatják fel, az aktiválástól számított 10 napon belül.

Az árvízhelyzetben érintett mobil- és otthoni, vezetékes ügyfelek számlafizetéshez kapcsolódóan is igyekszik segíteni a vállalat. Számlafizetési nehézség esetén 30 napra kérhető fizetési haladék, amelynek egyszeri díját elengedik a szeptember 18. és 30. között a Telekom üzletekben, online chat felületünkön és az ingyenesen hívható 1414-es telefonszámon igénylő ügyfelek részére.

A szolgáltatások biztosításához kiemelten fontos a stabil áramellátás, így a Telekom minden hírközléssel kapcsolatos telephelyén folyamatosan monitorozza az áramellátást, és a hálózatában keletkező üzemzavar esetén megteszi a megfelelő lépéseket a szolgáltatások zavartalan biztosítása érdekében.

Az elmúlt 10 évben nem volt tapasztalható olyan mértékű árvíz vagy vízkár, amely a Telekom objektumait érintette és amely miatt szolgáltatáskiesés lett volna tapasztalható. Az árvízveszéllyel érintett helyszíneken a cég kollégái felkészültek a szolgáltatás biztosítására. Amennyiben egy adott helyszínen az áramszolgáltató biztonsági okokból lekapcsolja az áramszolgáltatást, mobil dízel generátorokkal biztosítják a folyamatos működést, továbbá szükség esetén a mobilszolgáltatás fenntartását mobil bázisállomásokról látják el.

Kapcsolódó

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik