„Összefogunk, és bár kívülről ez talán kétségbeesett lépésnek tűnhet, belülről is annak tűnik – mondta Jimmy Kimmel a Disney, a Hulu és a Max összefogásával tervezett streamingcsomagról idei, Disney-hirdetőknek tartott beszédében.
Nem kedvtelésből fogunk össze, muszáj volt – mint amikor majd’ halálra fagysz, és olyan hideg van, hogy be kell bújnod a nagybátyád mellé egy hálózsákba, hogy meg ne halj. Most épp ilyenek vagyunk
– fogalmazott Kimmel, aki korábban is mondott már erős megjegyzésekkel tarkított beszédeket a reklámcégek képviselőinek és média befektetőknek tartott, évente megrendezett eseményen.
„Most a felhasználóinknak végre csak be kell kapcsolni a tévéjüket, és egy csomagban használhatják az összes csatornát egy adott áron, mindezt reklámokkal támogatva. Ezt mi csak úgy hívjuk „sima kábeltévé”, eldobják majd tőle az agyukat! Összefogunk. Egy hatalmas, reklámokkal támogatott streaming szarkupacot építünk” – fogalmazott a műsorvezető-humorista.
„Biztos jó ötlet lehet, mert máris másolnak minket” – mondta Kimmel, a Netflix, az Apple és a Peacock nemrég bejelentett új csomagjára, a StreamSaverre utalva. Kimmel arra is felhívta a figyelmet, hogy bár a Netflix annak idején a kereskedelmi televíziózás forradalmával tört be a piacra, most épp azt szeretné csinálni, mint annak idején a klasszikus tévé: reklámokat lenyomni a közönsége torkán.