Sport

Visszatért Pécsre az Intersport, és folytatja tovább a hazai terjeszkedést, új munka- és karrierlehetőségeket hozva

Intersport
Intersport
Az Intersport a világ legnagyobb sportcikk-kiskereskedelmi hálózata, 42 országban van jelen 5300 áruházzal, köztük természetesen hazánkban is, ahol 2024-ben tovább folytatódik a bővítés. Tavaly novemberben a vecsési üzlet újult meg, március 8-án pedig Pécsre tért vissza az Intersport, azzal a céllal, hogy minél több emberhez eljuttassák a sportolás örömét.

Március 8-án, ünnepélyes keretek között nyílt meg hazánk tizennegyedik Intersport áruháza a Pécs Plazában. Az üzlet az idén 60 éve alapított ausztriai Pilz csoporthoz tartozik. A nyitó beszédében Thorsten Schmitz, az Intersport Ausztria ügyvezetője kiemelte, a nyitást az is különlegessé teszi, hogy az Intersportnak egyszer már volt üzlete a városban és most visszatért.

„Nagyon fontos, miképp tértünk vissza Pécsre, hiszen amit itt látunk, az megmutatja, hogy mit képvisel az Intersport: a minőséget, választékot és a sport iránti szenvedélyt.”

Péterffy Attila, Pécs polgármestere szintén üdvözölte a cég visszatérését, és kiemelte, hogy „az üzletnyitás révén egy Közép-Európában nagyon jelentős, nemzetközi csoport veti meg a lábát Pécsen.” A polgármester megjegyezte, ez nemcsak új munkahelyeket teremt, és megélhetést biztosít a munkatársaknak, hanem akár nemzetközi karrierlehetőséggel is járhat a dolgozók számára.

Intersport

Az új üzlet nyitása ugyanakkor nemcsak a városnak fontos, hanem az Intersport életében is stratégiai lépés. Csilléry Balázs, a vállalat magyar ügyvezetője ezzel kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy

A jövőre nézve a magyarországi bővülést szeretnénk folytatni, figyelembe véve a kihívásokkal teli gazdasági környezetet. A cél egy teljesen felépített országos hálózatot mutatni a vásárlóknak, amit lépésről lépésre teszünk meg. Szeretnénk visszatérni városokba, ahol már volt üzlet, és ahol az emberek számára már kedvelt és ismert az Intersport márka.

A sport szerelmeseinek

A pécsi üzlet egyik különlegessége, hogy helyet kaptak benne olyan dekorációs elemek, amiket a város jellegzetességei ihlettek (például a Dzsámi, a Székesegyház, a lakatfal, a tévétorony, a Barbakán vagy a villányi borvidék), így a kifejezetten széles termékválaszták mellett a vásárlók a helyi nevezetességekre is rácsodálkozhatnak.

Intersport

Az új üzlet értékesítés vezetője, Vörös Csaba így nyilatkozott az Intersport kínálatáról:

„Az Intersport sportszaküzlet-hálózata a sport kedvelőinek szól. Az üzletek gazdag kínálata márkás termékek ezreit rejti, ráadásul a cég prioritása, hogy a legjobb ár-érték arányban legyenek náluk elérhetők a legexkluzívabb darabok is. Az Intersport sportcipők, sportruházat, kiegészítők és sportkellékek széles választékával rendelkezik, amelyek között minden sportág kedvelője rátalál a számára tökéletes darabra, legyen szó kerékpározásról, futásról, túrázásról, fitneszről, csapatsportokról és sok-sok egyéb sportról.”

Intersport

18 éve Magyarországon

Az ünnepélyes megnyitón részt vett az Intersport Pilz tulajdonosa, Bernhard Pilz is, aki „sziasztok sportarcok!” felkiáltással köszöntötte a megnyitó közönségét, majd beszédében felidézte, hogy a sportbizniszbe édesapja, Wolfgang Pilz vágott bele, még 1964-ben.

„Édesapám aktív sportoló és sportrajongó volt, aki sportcégeknél dolgozott az értékesítésben, mielőtt úgy döntött, hogy saját üzletet nyit szülővárosában, Gleisdorfban.”

Christian Vesely, az Intersport üzlethálózat fejlesztési vezetője és Thorsten Schmitz ügyvezető a megnyitón egyaránt köszönetet mondtak az üzleten és az üzletben dolgozó, az ország más pontjairól és áruházaiból érkező tagokat is magába foglaló csapat munkájáért. Habjanecz Balázs értékesítési vezető pedig beszédében hangsúlyozta, hogy a modern kor követelményeinek megfelelő, nagy kínálattal rendelkező áruház önmagában kevés a sikerhez:

Szakképzett és elhivatott munkatársaink azok, akiknek sikereinket nagyban köszönhetjük. Az értékesítésben az eladóink a legfontosabb szereplők, ezért képzésükre folyamatosan nagy figyelmet szentelünk. Üzleteinkben negyedévente szakmai továbbképzést tartunk közösen a nálunk kínált márkák szakértő kollegáival, így biztosítva mindig a naprakész tudást.

Szeretnénk az embereket elvarázsolni a megfelelő szaktanácsadással, a megfelelő környezettel, hogy egy igazi sportélményhez jussanak – összegezte az Intersport munkáját Thorsten Schmitz.

Intersport
Olvasói sztorik