Szórakozás

Pénteken kezdődik a balhé az RTL és a TV2 között

tévé (televízió, )
tévé (televízió, )

Az RTL Klub nem tart a SuperTV2 pénteki indulásától, még akkor sem, ha a TV2 új prémiumcsatornáját egyelőre több háztartásban lehet majd fogni, mint az RTL II-t.

Hónapokkal ezelőtt jelentette be a TV2, hogy késő ősztől elindítja testvércsatornáját, a SuperTV2-t. Megkezdődött a visszaszámlálás, pénteken startol a csatorna, amelynek húzónevei Liptai Claudia és Till Attila. Tévés berkekben már most izgatottan várják, vajon milyen nézettséget produkál a legújabb csatorna, túl tudja-e szárnyalni az RTL II-es nézőszámot. Vannak, akik szerint a TV2 meglehetősen furcsán járt el, amikor közleményükben máris a konkurenciára hivatkoznak, mégpedig így:

„A lakosság fele már az indulás napján láthatja a SuperTV2 műsorait. A terjesztői megállapodásoknak köszönhetően a november 2-án startoló új csatorna közel 2 millió háztartásban lesz jelen a kezdetektől. Ez a szám csaknem duplája a nemrég indult RTL II elérésének” – fogalmaznak.

Ám Kolosi Péter, az RTL Klub programigazgatója még így sem tart a SuperTV2 indulásától. Azt mondja, ők minőségi tartalmat adnak a nézőknek, ami pénzbe kerül, egyelőre ezért van kevesebb szolgáltatóval szerződésük.

„Önálló, értékes műsor nincs a SuperTV2-n” – szögezte le Kolosi Péter, miközben hozzátette, az RTL II-n számos saját gyártású produkciót kínálnak a nézőknek. Ilyen például a Heti hetes, a Legyen ön is milliomos, az I Love Gjoni, a Forró nyomon című produkció, és a tervek szerint hamarosan egyéb műsorok is indulnak, például a Szombat esti láz. Ráadásul a csatorna folyamatosan tárgyal a kábelszolgáltatókkal, így az elérhetőség növekvő tendenciát mutat.

Tudni lehet, hogy a Super TV2 az Invitel, a UPC, a T-Home, a Digi, a Vidanet,  a Tarr Kft. és a PR-Telecom hálózataiban is fogható majd.  Az indulás napján startol a csatorna délelőtti magazinműsora, a SuperMokka, amely minden nap 9:30-tól két órán várja a nézőket.  Az első adást a sikerpáros Liptai Claudia és Till Attila indítja. Az ő jól bevált duójukon kívül azonban még két vadonatúj műsorvezető-páros is köszönti majd a nézőket hétről hétre. Lang Györgyi és Váczi Gergő, valamint Kovács Patrícia és Fenyő Iván is a SuperMokka csapatát erősíti. A prémiumcsatornán a nézők korábban sikeres TV2-es műsorokkal is találkozhatnak majd vadonatúj köntösben. Ilyen lesz az új részekkel jelentkező A Nagy Duett, és a szintén új epizódokkal visszatérő Hal a tortán is.

A Hír24 a TV2 marketing- és kommunikációs igazgatóját is megszólaltatta azzal kapcsolatban, hogy mit várnak az új csatornától.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a SuperTV2 kiemelkedő lefedettséggel indul, és ennek híre széles tömegekhez eljutott, és beszédtéma a szakmában. A TV2 Csoport legújabb csatornájának programstruktúrájában a kezdetektől számos saját gyártású tartalommal találkozhatnak a nézők. Ilyen például a minden hétköznap jelentkező SuperMokka című magazinműsor, a Tények hatkor és a Voice háttérműsora. Jövő év elején már látható lesz A Nagy Duett vadonatúj évada, és hamarosan új részekkel indul a Hal a tortán gasztro-reality is. A 2013-as évben napi valóságshow készítését is tervezzük és további – a TV2-n már sikerre vitt – saját gyártású műsorok is elindulnak. Jelentős összegeket fektettünk új amerikai sorozatok megvásárlásába is, amelyeket itthon még nem láthattak a nézők. Ilyen például a Szellemdoktor, a Mrs Klinika vagy a 22-es körzet – A bűn utcái. Programkínálatunk meggyőzte terjesztőinket, ez az oka annak, hogy a legfontosabb piaci szereplőkkel már sikerült megállapodnunk. Biztosak vagyunk benne, hogy a SuperTV2 elnyeri a nézők tetszését is, és hirdetőink számára is fontos kommunikációs csatornává válik, tovább erősítve a TV2 Csoport jelenlegi piaci pozícióját” – nyilatkozta a Hír24-nek B. Csejtei Ildikó, a TV2 Csoport marketing- és kommunikációs igazgatója.

Látható módon tehát a két vezető kereskedelmi csatorna már elkezdte a háborút. A szakértők azt jósolják, hogy jövő év elejére a nézettségi statisztikákból már az is kiderül majd, ki nyeri a csatát a nézők kegyeiért.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik