Vén bolond és Nyikhaj
A Walter Matthau – Jack Lemmon páros jut eszünkbe Bodrogi Gyula és Szilágyi Tibor civakodásáról a Vodafone Magyarország karácsonyi reklámfilmjében, amit érdemes végig nézni és nem elkapcsolni.
Karácsonyi reklámfilmet készíteni minden évben, ami szórakoztató, kitűnik a sokaságból és még van is mondanivalója, nem könnyű. A Vodafone idei reklámja két mogorva játékboltoson keresztül meséli el, valójában mi is a karácsony lényege: a régi sérelmek elengedése, az összefogás, hogy másoknak örömöt szerezzünk, és közös nevetések. Ehhez két igazi színészlegendát kértek fel, akiknek a kisujjában van a szakma: a rezdüléseik, mozdulataik és nézésük mindent visz.
A két játékboltos története, mindamellett, hogy egy kedves és humoros mese, fontos üzenetet közvetít. Megmutatja, hogy még két szőrösszívű, mogorva karakter is képes félretenni sérelmeit azért, hogy közösen megajándékozza a történetben szereplő gyerekeket. Számomra erről is szól a karácsony: jóleső érzés adni és békében ünnepelni. Külön öröm számomra, hogy ezt a szerepet egy igazbaráttal, régi pályatárssal alakíthattam, amiért nagyon hálás vagyok a készítőknek
– mondta el Bodrogi Gyula, a Nemzet Színésze, Kossuth- és kétszeres Jászai Mari-díjas színművész.
A történet szerint ugyanis a színészlegendák által megformált karakterek egy karácsonyi jócselekedet miatt ragadnak telefont és oldják fel az évek óta tartó rivalizálást kettőjük között. A Vodafone Magyarország karácsonyi reklámfilmje az ellentétek áthidalására és az összefogás fontosságára hívja fel a figyelmet.
Annak érdekében, hogy ne csak a képernyőn valósuljanak meg a nagy újra találkozások, a Vodafone ünnepi készülékkedvezményeivel támogatja mindazokat, akiket csak egy hívás választ el egymástól. Éppen ezért az ünnepi időszakban a Vodafone Magyarország jelentősen csökkenti készülékei árát, hogy az első lépés ne a telefonhíváson múljon.