Nagy fába vágta a fejszéjét a Smirnoff. Úgy gondolta, kicsit összehozza a világot, megmutatva hogyan mutat máshol egy jó bulikellék, mitől is lesz valaminek latinos, franciás, avagy angolosan fanyar bulihangulata.
Vagyis a cég egy hatalmas nemzetközi projektet dobott a nagyérdemű elé, amelyben egy közösségi kampány keretén belül arra kéri a világ 50 nagyvárosának lakóit, hogy osszák meg egymással a bulikultúrájukat, bulis ötleteiket, amelyek teli konténerek formájában továbbindulnak a különböző országokba.
Így a nagy vándorlás közepette előfordulhat, hogy az angolok kapják a japánok, míg a franciák a törökök által összeállított partitárolókat. November 12-én aztán mind az ötven városban hatalmas bulit csap a vodkagyártó.
Mindezt megfejelendő Madonnával is aláírtak egy megállapodást a Smirnoff emberei, melynek első lépéseként táncversenyt hirdetnek, amelyre azok pályázhatnak, akik a popdíva következő turnéjának táncosai szeretnének lenni.