Ha az értékesítendő termék fiatalos, laza stílusát kívánja a hirdető hangsúlyozni, régóta adu ásznak számít a célcsoportnál idősebb réteg humoros ábrázolása.
Viszont ezt is lehet jól, stílusosan csinálni, illetve olyan szerencsétlenül balfék módon, mint ahogy azt a Walmart tette a karácsonyi időszakban az Xbox 360 Kinect mozgásérzékelő konzolt, illetve a játékait népszerűsítő kisfilmben.
Már az áruházlánc jódlizó macskás videóját is baklövésnek tartottuk, és ez a szpot egyszerűen ugyanannyira érthetetlen. Hogyan kívánta vajon motiválni a reménybeli vásárlókat az üzenete?
“Gyerekek, kérjetek Kinectet ajándékba, hogy jól kiröhöghessétek a szüleiteket! Anyu, apu, lepjétek meg a csemetéiteket ezzel a fantasztikusan olcsó csomaggal, hogy minél hatékonyabban hülyét csinálhassatok magatokból előttük!”