Éppen egy hete adtunk hírt egy legújabb fotós fejlesztéséről. A legújabb technológiát használó fényképezőgép által készített “élőképeken” utólag módosítható fókusz segítségének köszönhetően a felvétel ellövésekor nem szükséges bajlódnunk a fényviszonyok beállításával.
Egy termék népszerűsítésénél nyert ügyünk van, ha a reménybeli fogyasztó azonosulni tud az eszközzel vagy szolgáltatással és ez vásárlásra ösztönzi. Ezért a Lytro egyszerű, de ötletes fogással élt: a fiatalabb generációt megcélozva a fókuszvesztés fogalmát összekötötte a bulizással.
A reklámfilm arra épít, hogy nézőjével már előfordulhatott olyan alkalom, amikor élményei nem minden részletét tudta felidézni utólag. Hagyd, hogy a készüléked fogadja be azokat az információkat, amiket te nem tudsz vagy nem akarsz, és idézd fel a nem feltétlenül megélt emlékeket később! Már persze ha igényed van rá…