Újabb civil szervezet jelentkezik sokkterápiának szánt, társadalmi célú hirdetéssel, ezúttal az Egyesült Királyságból.
A reklám azt a majdnem egymillió fiatalt célozza meg, aki bármilyen végzettség vagy munkahely nélkül a kilátástalan közönybe és az érdektelen semmitevésbe süllyedve a társadalom hulladékaként tengeti mindennapjait, természetesen csak átvitt értelemben.
Ehhez mérten próbálja az érintetteket felrázni a képsor, megmutatva, milyen is az, ha szó szerint úgy kezelik őket, ahogyan a többség és legtöbbször saját maguk ezt teszik, megpróbálva rávenni minél több kallódót, hogy legyen elég bátor változtatni a helyzetén.
Dicséretes kezdeményezés, ámbár üveghangon megjegyezzük, hogy talán eredményesebb volna, ha a videó YouTube oldalán a program honlapjának linkje helyesen szerepelne, mert a hiányzó névelő nélkül nem biztos, hogy van jövője…
(Frissítés: az URL-t azóta kijavították.)