Light

A testreszabhatóság ultrája a Citroëntól

Optimális esetben két azonos márkájú, és típusú autó a gyártósorról való legurulás után úgy hasonlít egymásra, mint két tojás, vagy mint egy ikerpár két fele.

A Citroën DS3-hoz készített kampányában erre a tökéletes egyezőségre, illetve az ugyanolyan tulajdonságok megváltoztathatóságára helyezi a hangsúlyt.

Az eredetileg fogaskerekeket szabadalmaztató, majd azokat gyártó, és forgalmazó francia gépjárműcég egy testvérpár tagjainak átalakításával prezentálja, hogy mennyire más lehet a végeredménye a különböző fazonigazításoknak.

Hiszen bár ugyanakkor születnek, és valószínűleg ugyanolyan körülmények között szocializálódnak, az ikrek más-más ízléssel rendelkezhetnek. Kisasszonyok esetén kiváltképpen eltérően alakulhat, ami a külsőségeket illeti, legyen szó akár a frizuráról, a sminkről, vagy esetleg a ruházatról.

Így aztán remek példázattal szemléltethető, ahogyan két, ránézésre teljesen egyforma nővér az egyedi átalakításnak köszönhetően egymástól mennyire másféleképpen néznek ki. Mivel mint tudjuk, a kocsik nőneműek, innen csak egy ugrás a velük való párhuzam meghúzása.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik