A World Luxury Association nonprofit szervezete 2012-ben már nem először rendezte meg azt a nagyszabású díjátadó gálát, melyen a világ legértékesebb és legjobb luxustermékeket előállító cégeit díjazta. A szigorú ítészek konkrét mérőszámok alapján állapították meg, hogy a különböző kategóriákban ki legyen a győztes.
És hogy mi alapján dőlt el például, hogy a Rolls Royce legyen a világ legértékesebb autómárkája? Nos, ebben a piaci részesedés, a fogyasztói visszajelzések és a nemzetközi befolyás is komoly szerepet játszott. Sok egyéb más mellett természetesen. A legértékesebbeket összesen 10 kategóriában díjazták a gálán, melyek: divat, autó, repülőgép, jacht, ékszerek, órák, kozmetikai cégek, italgyárak, üdülőhelyek, valamint külön díjat kaptak a leginnovatívabb cégek is.
Az autókategóriában a Rolls Royce után a második helyet a Bentley, míg a harmadikat a Ferrari szerezte meg. Divatkategóriában a Hermes győzedelmeskedett a Chanel és a Louis Vuitton előtt, míg a kozmetikumok között a Chanel nyert, megelőzve a Christian Diort és a Guerlaint.
A győztesek teljes listáját itt nézheti meg.