Egy oklahomai házaspár azt állítja, hogy két csésze kávéért összesen 4456 dollárt (több mint másfél millió forint) számoltak fel nekik a szomszédos Starbucksban.
Jesse és Deedee O’Dell a WNEM-en is megtekinthető CNN riportban elmondták, hogy két kávéért általában 10 dollárt (3600 forint) szoktak fizetni, de január 7-én a rendelésük mellé 4 444 dollárt számoltak fel nekik borravaló gyanánt.
Az édesanyának néhány nappal később tűnt fel a hiány, amkor négy gyermekükkel egy bevásárlóközpontban voltak, és fizetéskor elutasították kártyáját. A nő ezek után kapcsolatba lépett a helyi Starbucks-szal, ahonnét azt a választ kapta, hogy a cég hálózatával lehetett probléma. Az igen gáláns méretű borravaló összegéről kaptak két csekket, de mikor megpróbálták őket kiváltani, azok fedezetlenek voltak.
Aznap nagyjából 30-40 alkalommal is kapcsolatba léptünk a Starbucks ügyfélszolgálati segélyvonalával. Felhívott minket egy munkatárs, aki azt mondta, új csekkeket küldenek. De ezeket a mai napig nem kaptuk meg.
– mondta Jesse O’Dell.
A Tulsa városban élő család azóta kénytelen volt lemondani egy nyaralást is, valamint elmondásuk alapján feljelentést tettek a rendőrségen. A Starbucks képviselője szerint tisztában vannak az incidenssel, amit emberi hibának tulajdonítanak, és kapcsolatban állnak a károsult családdal, akiknek már elküldték az új csekkeket postán.