A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) szerint egy bank a fogyasztók hátrányára kezdeményezte lakossági- és bankkártya kondíciói, valamint a számlacsomagokra vonatkozó szerződései módosítását. A FEOSZ azért keresi meg a felügyeletet, hogy vizsgálja meg, a bank fenti magatartása megfelel-e a vonatkozó törvényi előírásoknak.
Az ügyfelek szerint a bank levélben hívta fel figyelmüket arra, hogy emelkedik a lakossági bank- és hitelkártyák éves-, valamint kibocsátási díja, a sürgősségi kártyagyártás. Szintén többet kell fizetni, ha a készpénzfelvétel ATM-ből történik. Drágul a havi számlavezetés, illetve az, ha eseti átutalási megbízást ad az ügyfél. Igaz ez a deviza-átutalásokra és a forintszámláról történő forintkifizetéssel járó pénztári műveletekre is.
A fogyasztóvédők szerint több bank is követni fogja a példát. A FEOSZ azt javasolja, hogy ha bármelyik banki ügyfél úgy tapasztalja, hogy nem tájékoztatták őt megfelelően az általános szerződési feltételek kedvezőtlen változásáról, illetve nem hívták fel figyelmét felmondási jogának gyakorlására, forduljon bejelentéssel a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez.