A Wizz Air több esetben nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket, emiatt a brit légügyi hatóság közleményében figyelmeztette a magyar kötődésű légitársaságot, amely rövid távú, olcsó járatokat üzemeltet többek között Lutonból, Gatwickből, Cardiffból és Edinburghból.
Az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA) közleményében azzal vádolja a Wizz Air magyar kötődésű légitársaságot, hogy elfogadhatatlan módon bánt ügyfeleivel, ugyanis nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket – számolt be az Independent.
A légitársaság ellen benyújtott panaszok száma jóval magasabb, mint a más légitársaságok esetében tapasztaltak
– mondta a CAA fogyasztóvédelemért felelős vezetője. Anna Bowles közölte: világossá tették a Wizz Air számára, hogy ez a magatartás elfogadhatatlan, és elvárják, hogy a lejárt panaszokat és követeléseket még karácsony előtt rendezzék.
A beérkezett panaszokra a légitársaság nagyon sok esetben nem reagált érdemben, így az utasoknak a független szervekhez kellett fordulniuk.
A PA hírügynökség augusztusban közzétett elemzése szerint 2021-ben a Wizz Air késett a legtöbbet a brit repülőterekről induló járatok között: átlagosan 14 perc 24 másodpercet. (via: Index)