Gazdaság

WizzAir: sok a panasz a brit utasok körében, a cég nem fizeti a kártérítéseket

MTI
MTI

A Wizz Air több esetben nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket, emiatt a brit légügyi hatóság közleményében figyelmeztette a magyar kötődésű légitársaságot, amely rövid távú, olcsó járatokat üzemeltet többek között Lutonból, Gatwickből, Cardiffból és Edinburghból.

Az Egyesült Királyság Polgári Légügyi Hatósága (CAA) közleményében azzal vádolja a Wizz Air magyar kötődésű légitársaságot, hogy elfogadhatatlan módon bánt ügyfeleivel, ugyanis nem fizette ki az utasoknak járó kártérítéseket – számolt be az Independent.

A légitársaság ellen benyújtott panaszok száma jóval magasabb, mint a más légitársaságok esetében tapasztaltak

– mondta a CAA fogyasztóvédelemért felelős vezetője. Anna Bowles közölte: világossá tették a Wizz Air számára, hogy ez a magatartás elfogadhatatlan, és elvárják, hogy a lejárt panaszokat és követeléseket még karácsony előtt rendezzék.

Egymillió utasra vetítve 811 panasz érkezett a Wizz Airhez, az EasyJethez 245, a Ryanairhez pedig 235.

A beérkezett panaszokra a légitársaság nagyon sok esetben nem reagált érdemben, így az utasoknak a független szervekhez kellett fordulniuk.

A PA hírügynökség augusztusban közzétett elemzése szerint 2021-ben a Wizz Air késett a legtöbbet a brit repülőterekről induló járatok között: átlagosan 14 perc 24 másodpercet. (via: Index)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik