Gazdaság

Javítana hazánk hírnevén a Magyar Turizmus Zrt.

Nyílt közbeszerzési pályázatokat ír ki a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kreatív ügynökségek számára: külföldön Magyarország márkaépítésére, a határon belül pedig a belföldi utak népszerűsítésére.

Az MT Zrt. vezérigazgatója, Horváth Gergely és a cég marketingigazgatója, Dudás Krisztina szerdai budapesti sajtótájékoztatójukon jelentették be, hogy összesen 100 millió forintra pályázhatnak az ügynökségek, egyben, vagy részletben.

A pályázat pénteken jelenik meg, február 7-én bontják fel a jelentkezéseket, február 11-én hirdetik ki, kik feleltek meg a feltételeknek.

A győztest február 28-án nevezik meg, és az ügynökségek márciusban dolgozhatják ki kampányötleteiket. Április 1-jétől indulnának külföldön és Magyarországon is a márkaépítési, illetve a stratégiai, taktikai kampányok – közölte Dudás Krisztina.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik