Gazdaság

Hasít a Facebookon a Túró Rudi

A közösségi oldalon fellelhető itthoni márkák közül jelenleg a Túró Rudi a legnépszerűbb, azt követi a Milka csoki és a McDonalds.

Tarolnak az élelmiszeripari márkák a Facebook magyar felhasználói között – derül ki a SocialBakers piackutató adataiból. A HVG.hu összeállításában írja, az elmúlt hat hónapban a Túró Rudi majdnem 68 százalékkal növelte lájkolóinak számát, így már több mint 446 ezer ember kedveli, és ezzel a “leglájkoltabb” magyar márka a Facebookon.

A képzeletbeli dobogó második fokán álló Milka csokinak több mint 304 ezer kedvelője van. A Milkát követi a McDonalds, de az első ötbe bekerült még a Bónusz Brigád és a NoSalty webszakácskönyv is. A Facebook magyar felhasználói körében az első tíz márka között van még a Coke Club, a Nike Football, a T-Mobile, a Sony Ericcson és a KFC.

A SocialBakers szerint jelenleg 3,4 millió magyar felhasználója van a Facebooknak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik