Hétköznapi feladataink elvégzését ma már nehezen tudnánk elképzelni mosógép, hűtőszekrény, laptop vagy monitor nélkül, és a pihenés, szórakozás is merőben más lenne az élményszerű filmnézés, zenehallgatás, vagy akár a videojátékok nélkül. A dél-koreai LG már 1992-ben megalapította hazai leányvállalatát, azóta pedig folyamatos innovációkkal és egyedi technológiai megoldásokkal lepte meg a magyar vásárlókat ezekben a termékkategóriákban. A vállalat nem véletlenül választotta mottójául a Life’s Good szlogent: olyan eszközökkel szeretné segíteni a vásárlóit, melyek kényelmesebbé és szebbé teszik a mindennapi életet az otthonokban.
Mindez pedig igen jól tetten érhető az LG termékek technológiai fejlődésében: a 30 év alatt a doboztévéket felváltották a lapos plazma, az LCD, majd később a szinte papírvékony OLED képernyők; az egyszerű háztartási gépekből pedig egymással kommunikáló okos, energiatakarékos eszközök lettek. A magyar vásárlók már olyan eszközöket vihetnek haza, mint az okos, gőztechnológiát alkalmazó mosó-szárítógépek, elképesztő képminőségű és megjelenésű OLED tévék, a koppintásra átlátszóvá váló ajtajú hűtők, vagy az ergonomikus kialakítású, professzionális monitorok.
Az LG a kerek évforduló alkalmából szeptemberben különleges akciókkal és nyereményjátékkal ünnepli azt, hogy 30 éve van itthon a magyar otthonokban, stabil szervizhálózattal és ügyfélszolgálattal. Részletek az lg30.hu weboldalon találhatóak.