A közösségi médiára specializálódott portál szerint amióta a Facebook drasztikusan lecsökkentette a posztok organikus elérését, hirdetni kell azért, hogy egy márka növelni tudja rajongói bázisát. Az árak eltérőek, a legtöbbet Japánban kell fizetni egy-egy like megszerzéséért, több mint 5 dollárt. A képzeletbeli dobogó második helyén Oroszország, a harmadikon Norvégia áll. Magyarország csak a hatvanadik a listán 0,81 dollárral.
A SocialDaily oldalán egy országokat és számokat felsorakoztató csík fut, mint a tőzsdén. Az adatok azt mutatják, hogy jelenleg mennyibe kerül a Facebookon hirdetni, melyik országban átlagosan mennyit kell fizetni egy like-ért, becsekkolásért, átkattintásért vagy letöltésért (CPA), mennyibe kerül egy kattintás (CPC) vagy ezernyi megjelenés (CPM), illetve óráról órára hogyan változik ennek ára.