Mint azt az MT Zrt. közölte, a résztvevők olyan jelentős médiumokat képviselnek, mint például a német Welt, az osztrák Wiener Zeitung, a legismertebb országos lengyel napilap, a Gazeta Wyborcza, a spanyol Clara magazin, a brit Essex Chronicle.
A szakemberek az ötnapos program első állomásaként megismerkedtek az MT Zrt. szervezésében idén immár ötödik alkalommal megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampány részleteivel, majd gyakorlati tapasztalatok szerzése érdekében fővárosi barangolásra indultak.
A Budapest Winter Invitation ezúttal is széles körű szakmai együttműködéssel valósul meg. A kiemelt stratégiai partnerek - például Malév Zrt., Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport Zrt., Budapest Gyógyfürdői Zrt. - mellett szállodák és egyéb turisztikai szolgáltatók fogtak össze Budapest mint vonzó turisztikai úti cél népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése érdekében.
Az MT Zrt. szerint a BWI akció az eddigi tapasztalatok alapján évente plusz 25-60 ezer vendégéjszakát eredményez a résztvevő partnerszállodákban, a november-márciusi időszakban. Tavaly a kampányt a résztvevő partnerek a válság ellenére is sikeresnek ítélték, az erős online promóciónak és az Expedia nemzetközi utazási portállal való együttműködésnek köszönhetően.