Újabb mérföldkőhöz érkezett a legnézettebb YouTube-videó, a Baby Shark-dal, immár 10 milliárdnál is többször hallgatták meg a videómegosztó platformon – írja a CNN.
A gyerekdalt egy dél-koreai vállalat, a Pinkfong készítette, előadója pedig a koreai-amerikai énekesnő, Hope Segoine.
A szám 2016-ban debütált, és hamar óriási népszerűségre tett szert Ázsiában, 2019-től pedig az Egyesült Államokban is berobbant.
Azóta rengeteg műsorban vagy reklámban hangzott el, egyszer még a Billboard Top 40-be is bekerült.
A dal 2020 novemberében lett a legnézettebb videó a YouTube-on, most pedig már több mint 10 milliárdszor nézték meg.
A második legtöbb megtekintést produkáló dal jócskán le van maradva, Luis Fonsi és Daddy Yankee Despacitója most 7,7 milliárdos nézettségnél jár.