A BKV-Figyelőn keresztül kér bocsánatot a BKK egyik jegypénztárosától Dani, aki vasárnap megjegyzést tett a jegyvásárlás körüli macerára. Nem azt mondta, nem úgy, mindenesetre rajtunk ne múljon.
Augusztus 25-én kb. 12 órakor a Blaha Lujza téri metróbejáratnál álltam sorba, hogy vonaljegyet vegyek. Az automata természetesen nem üzemelt, a két pénztárnál pedig viszonylag sok ember állt, így elkezdtem aggódni, hogy esetleg nem érem el a vonatom. A sor lassan haladt, így türelmetlen és ideges lettem.
Mikor a pénztárhoz értem, kértem a vonaljegyet és egy tízezressel szerettem volna fizetni. A hölgy azt mondta, hogy nem tud visszaadni ekkora bankjegyből, én pedig ezt kissé indulatosan kifogásoltam, majd bankkártyával fizettem.
A kifogásom során nem használtam sértő kifejezést a hölgyre nézve, de mikor a kártyát keresve azt mondtam, hogy “botrányos”, a hölgy félreértette a szót és egy másik b betűvel kezdődő sértésként értelmezte, majd kikérte magának. Én próbáltam biztosítani arról, hogy nem használtam rá nézve sértő kifejezést, de nem hitte el nekem.
Sajnos a felindultságom és a késésem miatt nem volt több időm rendezni a helyzetet, ezért úgy gondoltam, megírom a BKV-Figyelőnek és ezúton is szeretnék bocsánatot kérni a jobb oldali pénztárban ülő, barna hajú hölgytől, aki udvarias volt és joggal kérte ki magának a sértést, attól függetlenül, hogy az valójában nem hangzott el. Amint lesz rá lehetőségem, személyesen is visszamegyek hozzá és utólag elnézést fogok kérni tőle.