Gábor ugyan azt az e-mailt kapta meg, mint a többi panasszal élő utas. Felmerül bennem a kérdés, hogy lehet el sem olvassák az e-mailt csak beteszik a választ Ctrl + V-el? Azt sem értem a kedves BKV-s hölgy (ügyfélszolgálati vezető) honnan tudta, melyik sofőrnek kell szólni, hogy „ na de Géza, meg kéne ám állni az összes megállóban ahol állnak” vagy csoportos fenekelés volt? Ezt talán egyszer megtudjuk! Gábor és a levelezés
Kedves BKV figyelő!
Az eset jóval korábban történt. Egy reggel munkába menet vártam a buszt, végre odaért a megállóhoz, de megállás nélkül tovább hajtott. Dühös voltam, de nincs mit tenni megvártam a következőt. Mire beértam a munkahelyemre lenyugodtam. Eltelt pár nap megint állok a megállóban jön a busz, de a sofőr telefonál elnéz a másik irányba és ismét nem áll meg. Na ekkor már tényleg nagyon ideges voltam, szerencsére jött a 28-as villamos, felpattantam. A busz reggelente araszolni szokott a Könyves Kálmán körútig így a villamos le is hagyta. Megnéztem a busz rendszámát majd első dolgom az volt, hogy e-mailben panaszt tegyek a bkv-nál.
Erre pár nap múlva a következő választ kaptam:
Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.
Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.
Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.
Budapest, 2006. október 19.
Üdvözlettel:
XXXXX Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
Ezt szintén jeleztem a BKV felé a válasz levelet sajnos nem találtam meg :-((
Az Északi Jármújavító megállóját valamiért nem szeretik a sofőrök?!
Üdv.: Gábor