Közélet

A libegő népszerűsítésére kért tanácsot a BKV

Az Index által kedden ismertetett luxusmetró-tanulmány után újabb hasonló szerződés került a birtokunkba. A tanulmányíró reklámcég ugyanaz, de ezúttal nem kevésbé fontos ügyben, a libegő, a sikló és a fogaskerekű népszerűsítése ügyében kellett értekeznie kilencmillió forintért.

A 2008. április 1-én megkötött szerződés szerint a BKV megbízza a Soda Reklám Kft.-t, hogy két hónap alatt készítsen el egy tanulmányt a libegő, a sikló, és a fogaskerekű vasút népszerűsítéséről. A megbízási ár pont annyi, mint a luxusmetró tanulmány esetében: kilencmillió forint.

A szerződést Balogh Zsolt, a BKV akkori általános vezérigazgató-helyettese írta alá, az úgynevezett teljesítési igazolást, amelyben a BKV elismeri, hogy a Soda Reklám Kft. megfelelő minőségben és és határidőre elvégezte a munkát, Vitéz Ágnes, a BKV marketingosztályának főosztályvezetője és Prím Péter, a BKV kommunikációs igazgatója írta alá.

Megkerestük a BKV-t is, hogy adják ki ezt a tanulmányt is, és ugyanúgy megkérdeztük mint a luxusmetró-tanulmány esetében, hogy mi szükség volt a tanulmányra, nem tartják-e túl drágának, és hogy mi alapján választották ki a céget? Egyelőre nem kaptunk választ még a keddi levelünkre sem.

(Index)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik