Gazdaság

Marad a szigorú költségvetés a Sziget Kft.-nél

Nem lazít a tavaly bevezetett válságkezelő intézkedéseken a Sziget Fesztivál szervezője.

A Sziget Kft. az idén főleg az új, a júniusban megrendezendő Stargarden fesztiváltól vár számottevő forgalombővülést.

“Gyakorlatilag kőbe véstük a Sziget költségvetését, amely nem haladhatja meg a tavalyi 2,65 milliárd forintot, csak egyetlen esetben, ha olyan nemzetközi sztárt sikerülne idehívni, aki jelentős többletlátogatót vonzana a rendezvényre” – közölte Gerendai Károly, a cég ügyvezetője.

A külföldi promóció keretében közvetlen reklámra mintegy 400 ezer eurót költenek, a különböző együttműködésekkel a nemzetközi kampány értéke meghaladhatja az egymilliót, írja a Világgazdaság.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik