Az uniós közbeszerzési értesítő szerint összesen 12 milliárd forintért rendeltek meg turisztikai kampányokat és kutatásokat a területtel foglalkozó állami cégek, a nyílt pályázaton meghirdetett munkát pedig a kormány kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei vitték el, szúrta ki a Magyar Narancs.
A szerződést szeptember 24-én kötötték meg az NKH-val.
A tenderre egyetlen ajánlat érkezett, melyet a New Land Media Kft és a Media Dynamics Kft. alkotta konzorcium tett. Utóbbi kevésbé számít ismertnek, de az is Balásy érdekeltségébe tartozik a lap szerint.
A pályázat győztesei átfogó médiakampányok tervezését és kivitelezését vállalták, melyekből négyet itthon, ötöt külföldön kell megtartani.
A 444 korábban arról írt, hogy a New Land Médiát négy év alatt 218 milliárd forintnyi munka találta meg, ennek jelentős része állami megrendelőtől.