Európában eddig egyedülálló kampányba kezdett a május 8-án 127. születésnapját ünneplő Coca-Cola. Májustól augusztusig Magyarországon is hazai keresztnevekkel és becenevekkel helyettesítik az ikonikus Coca-Cola feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön. Ez azért is nagy döntés, mert a titkos receptúra mellett a logo és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a Coca-Cola Vállalat számára.
Mesterházy Attila Viktor-kólát szerzett az MSZP majálisán
Fotó: Facebook/Mesterházy Attila
A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek félliteres, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Colán hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik a sajátjukat.
A Magyarországon forgalomba kerülő félliteres palackokon a 13-30 év közötti fiatalok körében leggyakoribb 150 keresztnevet találhatjuk majd meg, mint például Tamás, Miklós vagy Eszter és Vera. A neveket az aktuális névadási statisztikák alapján válogatták össze.