A jól áttekinthető, felhasználóbarát ROKSH.com weboldalon a kiszállítási irányítószám megadása után a vásárlók az ALDI termékeiből könnyen összeállíthatják bevásárlólistájukat.
Az ALDI több mint 3000 cikket tartalmazó kínálatában nemcsak az állandó választék termékei érhetők el, hanem a szezonális árukínálat egy része is megvásárolható online. A termékek kiválasztása, bevásárlókosárba tétele után, az oldalon történő regisztráció során telefonos elérhetőséget is kér a weboldal, ami nem csak a kiszállításhoz szükséges; a „Személyes bevásárló” ezen a számon tudja elérni a vevőt, ha a megrendelt termékkel kapcsolatosan egyeztetne. A telefonos kapcsolattartásnak köszönhetően az adott termék helyettesítése minden esetben a megrendelő igényeinek megfelelően történik, ha pedig olyan termék hiánya merülne fel, amit a vevő nem kíván helyettesíteni, akkor a ROKSH rendszere – a vásárlást követően – a fizetéshez használt kártyára automatikusan visszatéríti a különbözetet.
A rendelés során, a kiszállításhoz szükséges adatok megadása és a termékek kiválasztása után lehet az átvétel helyét és időpontját kiválasztani. A kiszállítás szabad időpontjait már a vásárlás megkezdése előtt ellenőrizni lehet, de lefoglalni csak a rendelés véglegesítése után hagyja a rendszer. A kiszállítás díja a házhozszállítás időpontjától és az időkeret nagyságától függően változik.
A leadott megrendelést követően a ROKSH profi „Személyes asszisztense” a megrendelőhöz közeli ALDI áruházban gondos odafigyeléssel összeválogatja a listán szereplő termékeket, majd a vásárlást követően házhoz is szállítja az „ALDI-kosarat” – az ország egyre több településén.