Hihetetlen szitokáradat zúdult Dzsudzsák Balázsra, miután összetört egy Lamborghini Aventadort az M3-as autópályán.
Ez volt harmadik autóbalesete, melyek közül az első volt súlyos, 2006-ban pályája elején egy Suzukival Debrecen közelében az árokba csúszott, és eltört az egyik karja. Tavaly Budapesten koccant egy Porsche Panamerával.
Ha egy mondatban összefoglalnánk a hírre reagálók egy részének magvas gondolatait, valami ilyesmit kellene leírnunk: “Ott dögöljön meg, ha már nem tud vezetni se, és különben is, egy botlábú, akinek az IQ-ja is a béka segge alatt van, meg egyáltalán, kit érdekel ez az egész.”
Egyrészt mindenkit érdekel, jobb ezt tudomásul venni. Ennek sok oka van: például az, hogy Magyarország egyik legnépszerűbb sportolójáról, és Magyarország egyik legjobb focistájáról van szó, akiért európai csapatok versengenek.
A PSV Eindhoven ünnepelt sztárja volt Dzsudzsák, az most nem (vagy csak félig-meddig) tartozik ide, hogy jó döntés volt-e Oroszországba szerződnie vagy sem. Még az is lehet, hogy a pénz miatt választotta az orosz bajnokságot, ahol az Anzsi előbb 14 (a PSV-nek), majd a Dinamo 19 millió eurót fizetett érte.
Fizetése évente megközelíti az egymilliárd forintot. Hogy ez túlzás? Az, ezt senki sem vitatja, de ki az az ember, aki visszautasítana egy ilyen lehetőséget.
Fotó: MTI
Nap mint nap tapasztaljuk, hogy adott esetben a szemünk előtt rabolják szét környezetünket, látjuk, hogyan gazdagodnak meg hirtelen a közélet “jeles” szereplői, hogy Ferrarikból és Maseratikból is egyre többet adnak el hazánkban. Távol áll tőlünk a vádaskodás és a prejudikálás, csak annyit mondunk: Dzsudzsák Balázs, ez a tehetséges nyírlugosi srác az első millióját is tisztán szerezte… Ez az erény keveseknek adatik meg.
“Én meg a Suzukimmal karamboloztam. Érdekes azt nem írták meg, pedig én sem tudok focizni. Igaz nem is keresek milliárdokat…” – szól egy másik reakció. Igen, nem fogjuk megírni, ezentúl sem, mint ahogy “Pista bácsi Trabantját” sem, sorry.
“Nyírlugosra ment szegény.. Oda nem jó egy dacia is?” – kérdezi László, aki bizonyára vidékre Wartburggal közlekedik, ha meg éppen a fővárosba igyekezik, beül egy Opelbe. “Gyerekek halnak éhen naponta” – teszi hozzá egy másik kommentelő, akinek természetesen igaza van.
“Idióta…tanulj meg vezetni!” – szól a jó tanács. Bizonyára tud vezetni Dzsudzsák Balázs (miközben persze el tudjuk képzelni, hogy volt már alkalom, amikor nem tartotta be a sebességkorlátot), csak annyit teszünk hozzá, hogy a baleset idején heves zivatar tört ki a környéken, több baleset is történt a csúszós úton.
“A Lamborghinijét irigylem tőle, gyerekkorom óta a kedvenc autóm, főleg ha felfelé nyílik az ajtaja. Legelőször az Ágyúgolyó futam filmben láttam a moziban-fúú de régen volt” – írja a hírhez egyik olvasónk.
A focista Lamborghinije a hírek szerint bérelt autó volt, osztrák rendszámmal (az MTI egyébként szükségét látta a balesetről szóló hírben kifejteni, mennyibe kerül egy ilyen autó). Talán éppen Dzsudzsáknak is gyerekkori álma volt egy ilyet vezetni. Az álmok azért vannak, hogy ha az ember megteheti, megvalósítsa azokat.
Tény, ha az embernek van pénze, sok utat válaszhat. Dzsudzsák azt az utat választotta, hogy kiélvezi az életet. Amíg más ember ennek nem látja kárát, szíve joga. Hogy jobban is focizhatna a válogatottban? Bizony jobban, de ennek semmi köze ahhoz, milyen járgánya van.
“Mindenkinek üzenem akinek savanyú a szőlő: mindenkinek áll a zászló, hogy a tehetségével éljen.Ha vki nem tudja a saját javára fordítani ebben a rövid életben, magát hibáztassa. Elég már a fanyalgásból, szánalmas, hogy mindig ennyi irigy rosszindulatú ember kommentel. Söprögessetek a saját portálotok körül!!!” – írta Mónika nevű olvasónk (vannak azért, akik hasonló gondolatokat fogalmaztak meg), és ezennel ha nem is a szerkesztőség, de a jelen sorok írójának álláspontjaként ezt a gondolatot ajánljuk.
Az orosz szezonnak ugyan vége, a magyar fazonnak sosem lesz…