A @stayfitstaylit felhasználónéven tiktokozó édesanya az alábbi, jelenleg több mint 1,7 millió lejátszásnál járó videóban osztotta meg különös történetét arról, hogyan frissítették önvezetővé a Tesláját. A poszt alapján a Tesla alkalmazásának fizetési funkciói között van egy súlyos hiba, ami miatt csak napokkal azután értesült arról, hogy a kocsija már önvezetésre is képes, hogy kifizetett érte 10 ezer dollárt (nagyjából 3 millió forintot) a 10 hónapos fia – írja a LadBible.
És ekkor már visszacsinálni sem tudta volna, mert a Tesla szolgáltatásait a fizetés utáni két napban lehet visszamondani, az ő esetében pedig már túl késő volt ehhez. A vicces történet azért is különösen érdekes – mármint ha igazat állít a tiktokos anya –, mert kiderül belőle, hogy a Tesla alkalmazása a fizetés véglegesítese előtt nem kéri a felhasználó jelszavát vagy a vásárlási szándék újbóli megerősítését, ami ehhez hasonló bakik és súlyos visszaélések melegágyáva teheti az appot.
@stayfitstaylit Well our son decided we needed the self driving package we debated on before 🥲😬💀 ##tesla ##teslaworld ##ohno ##foryou ##fyp
♬ Oh No - Kreepa
Az első videó elterjedése után természetesen azt is a fejéhez vágták, hogy foglalkozhatott volna a gyerekével ahelyett, hogy a kezébe nyom egy iPadet, amivel egyedül is lefoglalhatja magát. Erre az amerikai anya csak annyit reagált, hogy végig a fiával foglalkozott, hiszen éppen vacsorát csinált neki, miközben a gyerek megrendelte a frissítést.
Egyébként a család nem bánja különösebben az egészet, ezért meg sem próbálták visszamondani a szolgáltatást a kétnapos határidő után, hiszen amúgy is tervezték, hogy önvezetővé teszik a Teslájukat.
A Tesla egyelőre nem kommentálta a TikTokon megjelenő történetet.