Deric Cahill nemrégiben kibérelt egy autót, minden teljesen rendben ment, míg vissza nem vitte az autót. A kölcsönzőben állt a pult előtt, és várt már egy jó ideje, elmondása szerint több mint 15 perce, hogy végre valaki foglalkozzon vele. De semmi, pedig hátul látta, hogy ott van egy alkalmazott, de rá se bagózott. Ráadásul közben folyamatosan, perceken keresztül csörgött a telefon a pultnál, az alkalmazott azonban erre is fütyült. Sőt, még fütyülni se fütyült, legalább fütyült volna!
Úgyhogy Cahill fogta magát, és kezébe vette az irányítást, felkapta a telefont.
Köszönjük, hogy az Enterprise-t hívta
– mondja a telefonba, az Enterprise egy nagy autókölcsönző-lánc.
Kérem, várjon, hogy utánanézhessek!
– folytatta Cahill, aki komolyan vette a lehetséges ügyfél hívását, és hátra szólt az alkalmazottnak, van-e aznap kibérelhető kisbuszuk. Az alkalmazott meg mintha mi sem lenne természetesebb ebben a helyzetben, válaszolt: nincsen kisbuszuk. Cahill tolmácsolja a választ a telefonálónak, ahogy vissza azt is, hogy akkor esetleg egy SUV vagy bármilyen más közepes méretű jármű van-e a kölcsönzőben?
Ennek már utána kellett néznie az alkalmazottnak, ezt el is mondja Cahillnek, aki miközben a férfi, a pult másik oldalán utánanézett, elmondta a telefon másik végén levő lehetséges bérlőnek, hogy egyébként ő sem dolgozik a cégnél, ő is ügyfél, csak idegesítette, hogy már több mint 10 perce ott áll és csörög a telefon és se azzal, se vele nem foglalkozik senki.
Mire egy másik alkalmazott megérkezik és kérdezi, hogy kivel beszél, mire azt válaszolja, „egy vevővel”, majd újabb kérdésre azt válaszolja mosolyogva, „én is egy vevő vagyok, igen”.
@boldfam @enterprise tell me you have a customer service problem without telling me you have a customer service problem. Also, sorry about hail damage 🤴🙏
♬ original sound - Deric Cahill
Itt lett vége a több mint 20 millió nézettséget elérő videónak, de később Cahill készített egy folytatást, amiben elmondja, a második alkalmazott egy főnök volt, egy nem éppen elégedett nagyfőnök.
Mindenesetre már, ha elkezdte, be is fejezte a hívást, kiderült, nem lesz olyan kocsi, és a potenciális bérlőnek mondta, keressen fel egy másik üzletet. Majd Cahill visszaadta kikölcsönzött autót, de meg akarták büntetni 2000 dollárra a kocsit ért károk miatt, ami az Észak-Texason végigsöprő jégvihar okozott. Nyilván, a rendkívüli minőségű kiszolgálás után még jól esett a férfinek, hogy meg akarják sarcolni egy olyan okból kifolyólag, amiről nem is tehetett.