Orosz Pál közölte, hogy a zöld-fehérek a Fradi whisky, sör és vodka után egy energiaitalt is piacra dobnak ezzel a márkanévvel, mégpedig a Hell céggel együttműködve.
“A Hell százszázalékos magyar cég, és ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör” – indokolta az együttműködést a vezérigazgató, aki hozzátette, a termék megfizethető árú lesz.
Mivel egy közvélemény-kutatás szerint a Ferencvárosnak több mint egymillió szimpatizánsa van Magyarországon, ezért bíznak abban, hogy a többi Fradi-italhoz hasonlóan ez is sikeres lesz, főleg a fiatalok körében.
Tóth Eszter Anna, a Hell Energy Magyarország Kft. szóvivője szerint a közös munka eredménye egy tartósítószertől mentes, impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, amely kellően passzol az FTC hírnevéhez.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az energiaitalt egy profi reklámfilmmel és komoly kampánnyal fogják bevezetni. A tv-csatornákon is hamarosan látható 20 másodperces filmben főszerep jutott Thomas Dollnak, a Ferencváros vezetőedzőjének, de a csapat több meghatározó játékosa, így Böde Dániel, Vladan Cukic és Gyömbér Gábor csapatkapitány is rész vett a forgatáson.