A World Elite Metal és a Platinum Metal kártyákhoz tartozó szolgáltatások fejlesztésébe a pénzintézet az érdeklődő ügyfeleket is bevonja – a bank ezzel is hangsúlyozza felhasználóközpontú tervezés iránti elkötelezettségé .
Az idei Design Summit több mint 350 résztvevővel, két napon keresztül zajlott. A fintech világ 43 nemzetközileg elismert szakértője – köztük Nick De Mey, a Board of Innovation alapítója, aki a COVID-helyzethez alkalmazkodó gazdaságról beszélt; Susan Weinschenk, aki a Team W vezetőjeként a viselkedéstudomány, a termékfejlesztés és az üzlet kapcsolatáról mesélt; vagy Chris Skinner, a fintech és a bankvilág jól ismert szerzője, aki a bankok digitális bankká alakulásainak kihívásairól tartott előadást – 28 előadás és workshop során tematizálta a digitális transzformáció és a service design legújabb trendjeit.
A rendezvény kiemelt, a prémium élmény és banki szolgáltatások kapcsolatát körbejáró kerekasztal-eseményén bejelentett fémkártyákra a metalkartya.hu oldalon már most fel lehet iratkozni, a feliratkozás keretében a bank az érdeklődőkkel közösen alakítja majd ki a metálkártyákkal járó szolgáltatások körét.
A bank általános és üzleti vezérigazgató-helyettese, Ginzer Ildikó emlékeztetett rá, harminckét évvel ezelőtt pénzintézetük volt az első, amely nemcsak Magyarországon, de Kelet-Közép-Európában bankkártyákat hozott forgalomba. A bankkártya kezdetben csak vállalati ügyfelek számára volt elérhető.
A Mastercardnál úgy látják, hogy a prémium ügyfélkör számára mindig fontos, hogy azt érezze, saját pénzügyi szolgáltatója figyel az igényeire, halad a korral és nem trendeket követ, hanem trendeket teremt. A fém bankkártyák bevezetése pontosan ezt a szemléletet bizonyítja egy bank részéről.
Kiemelt kép: MTVA/Bizományosi: Faludi Imre