A társaság a tavalyi üzleti évében megduplázta árbevételét a kis- és közepes vállalatok internetes telekommunikációs piacán. A cég az elmúlt évben több mint 500, az internetes telefonálást lehetővé tevő berendezést adott el. A vevők között volt 10-20 főt alkalmazó kis vállalat, vagy iroda, illetve több ezer embert foglalkoztató kereskedelmi lánc is.
Dancsi András elmondta: az idén az első negyedévben a gazdasági megszorítások vélt vagy valós hatásai miatt az eladások növekedése visszaesett, a cégek megfontoltabban költenek, illetve más beruházásokkal versenyeztetik az IP-telefon beszerzéseket.
A társaság az idén a tervezett növekedés elérését részben a szerdán bemutatott multimédiás contact centerek, illetve a továbbfejlesztett IP Office telefonrendszer eladásától is várja. A 10-150 ügyintézőt kiszolgáló multimédiás contact center egyik előnye, hogy lehetővé teszi, a fax, az SMS és az e-mail küldést is, illetve a tudásalapú szelektálást: így az ügyfelet ahhoz a munkatárshoz irányítja, aki a legjobban meg tudja oldani a problémát.
A kisvárosi NB I alkonya lehet a Mezőkövesd és a Kisvárda búcsúja
A Kisvárda és a Mezőkövesd hetekkel a bajnokság vége előtt elvesztette reményét a bennmaradásra. Kiesésük egyben korszakhatárt is jelezhet: véget ért a kisvárosi klubok szárnyalása?