Belföld

Mahart a BKV-val konkurálna

Érvényes, ám sikertelen volt a Mahart Passnave privatizációja. Rövid időn belül újabb pályázatot írnak ki a cégre, amely a jövőben a BKV-val akar konkurálni – adta hírül a Napi Gazdaság.

A tenderre csupán a Masped-Európa konzorcium jelentkezett, ám e társaság árajánlata nem ütötte meg az ajánlatkérő igényeit, így rövidesen újabb pályázatot írnak ki.

Májustól közvetlen hajójárat köti össze a Vigadó teret a Margitszigettel, vagyis a cég bekapcsolódik a tömegközlekedésbe, ami azért is lehet ígéretes, mert az ügyvezető szerint a BKV Rt. áraival versenyképes összegért szállítják majd az utasokat.

A 32 járművet üzemeltető Mahart Passnave bevétele 2004-ben meghaladta a kétmilliárd forintot. Az Ennek körülbelül 40 százaléka a dunai, tiszai kikötői szolgáltatásból folyt be, a fennmaradó rész a hagyományos, a szárnyas- illetve a rendezvényhajó-szolgáltatásból, illetve a társaság turisztikai vállalkozásából származott. Idén 10 százalékos bevétel növekedése számít Kovács Zoltán, a cég ügyvezetője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik