Antonella Brollini egy Manchesterben élő nő, aki nemrég még egy háziorvosi rendelőben dolgozott recepciósként. Csakhogy azóta beszippantotta a közösségi média.
A 45 éves anya gyakran elolvasta a Facebookon barátai véleményeit egy-egy termékről, szolgáltatásról, és mindig azon gondolkodott, hogy ezeket a kritikákat meg lehetne írni kreatívabban is. A YouTube-os termékismertetőktől pedig végképp elunta az agyát. Gondolta, kipróbálja ő is a műfajt. A Sun szerint úgy kezdődött az egész, hogy Antonella egy ismerősével fogadott, hogy sok like-ot fog kapni arra a videóra, amiben egy szájfényt mutat be viccesen.
Bugyitól virslis tekercsen át a wc-illartosítóig mindenféle termékről elmondja a véleményét – olykor nyomdafestéket nem tűrő szavak használatával.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A siker nyomán felkérést kapott BBC-s műsorokra, emellett rendszeresen ír ausztrál, új-zélandi lapokba. A cégeknek persze nem mindig tesz szívességet, hiszen kritikái nemcsak viccesek, de kíméletlenül őszinték is.