A társaság nettó árbevétele az előző évi 890 millióról 921 millió forintra nőtt, ennek 87 százalékát az anyavállalat bevételei adták.
A saját előállítású készítmények értékesítése mintegy 11 százalékkal, 80 millió forinttal csökkent, a viszontforgalmazott termékek eladása viszont a két és félszeresére nőtt. A belföldi értékesítés volumene 851 millió forintról, 2 százalékkal, 866 millió forintra nőtt.
A jelentésben megjegyzik, hogy tavaly a sertés- és baromfiágazat állatgyógyászati termékfelhasználása jelentősen visszaesett, a piacon a kereslet – az állatállományt is meghaladó – csökkenése az egyes régiókban a 30 százalékot is elérte. A piaci problémák kedvezőtlenül érintették a termékek árait is, a tavalyi átlagárak az előző évhez képest csökkentek. A társaság jelentős eredménynek tartja, hogy ilyen kiélezett helyzetben az anyavállalat belföldi eladása szinten maradt, így a 2003. évre kitűzött, a piaci pozíció megtartására irányuló céljait elérte.
Az anyagjellegű ráfordítások értéke, elsősorban a viszontforgalmazott termékek növekedésének következtében a bázishoz képest mintegy 13 százalékkal, 688,8 millió forintra nőtt. A személyi jellegű költségek a bázishoz viszonyítva 2 százalékkal 164,98 millió forintra csökkentek.
A társaság üzemi eredménye az előző évit 30 százalékkal haladta meg, 53,37 millió forint volt. A pénzügyi műveletek vesztesége jelentősen, 45 százalékkal csökkent, 47,71 millió forintra. A Phylaxia jegyzett tőkéje 2003. december 31-én 1,286 milliárd forint volt, 25 százalékkal több, mint 2002 végén, a saját tőke 1,246 milliárd forintra nőtt a bázisidőszaki 992,01 millió forintról.
A társaság részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde B kategóriájában kereskednek, a papír pénteki záró ára 61 forint volt, az elmúlt egy évben legmagasabb árfolyama 87, a legalacsonyabb 47 forint volt.