Az együttes tagjai februárban indult, Because We Can – The Tour című körútjuk során 90 teltházas koncertet adtak, amivel mintegy 205 millió dolláros (46 milliárd forintos) összbevételre tettek szert. A rockbanda a kedden záruló koncertsorozatával márciusban megjelent 12. stúdióalbumát, a What About Now című lemezt népszerűsítette.
A generációkat összekötő zenekarnak az utóbbi években többször is sikerült az élen végeznie, legutóbb 2010-ben, előtte pedig 2008-ban.
A Billboard koncertbevételek alapján összeállított listáján a Cirque du Soleil Michael Jackson-műsora, a The Immortal World Tour végzett a második helyen, – a Bon Jovihoz képest mintegy kétszer annyi előadás alatt – hozzávetőleg 157 millió dollárt kasszíroztak. A dobogóra Pink fért még fel, ő csaknem 148 millió dollárt keresett idén.
Sokat fizettek a negyedik helyre befutó Bruce Springsteen és zenekarának fellépéseiért is, a legfiatalabb popelőadók közül az ötödik helyen szereplő Rihanna kereste a legtöbbet.