Az Európai Unióba való belépést követően az elmúlt évben az olasz televiziós csatornák és újságok figyelme is Magyarország felé irányult. Ez a figyelem 2005-ben is változatlan. A Magyar Turizmus Rt. szervezésében az év elején 8 alkalommal vetítik a Budapest fiatalos, szórakoztató arcát bemutató 30 perces műsort a Marco Polo országos utazási csatornán. A közszolgálati csatorna (RAI3) EstOvest (KeletNyugat) című műsora 6 alkalommal foglalkozott Magyarországgal, ezen belül bemutatta a termál turizmus adottságait. A tavasz folyamán szintén a közszolgálati csatorna (RAI3) TgEurope (Európai Híradó) műsorán lesz látható Budapest a Budapesti Tavaszi Fesztivál apropójából.
Évtizedes tapasztalatra cáfol rá a Tisza Párt – mit mutatnak a széttartó kutatások?
Magyar Péter pártjának berobbanását a Momentum sínylette meg a legjobban: az áprilisi közvélemény-kutatások átlaga szerint nem jutna be az EP-be. Mindenki más is gyengült, így a Fidesznek is porladt a támogatottsága, de a várható mandátumainak száma márciushoz képest nem csökkent.