Belföld

Légicsata szárazföldön – támad az EasyJet

A konkurens WizzAir-nek címzett egészoldalas hirdetést tett közzé az EasyJet a Népszabadságban, melyben a két cég járattörlési gyakoriságát hasonlítja össze, természetesen magát hirdetve győztesnek.

„Kedves WizzAir! Önök hány járatot is töröltek már?” – olvasható a keddi Népszabadság ötödik oldalán megjelent egészoldalas hirdetésben. A reklámot megrendelő EasyJet nem csupán Kelet-Európa legnagyobb légitársaságának aposztrofálja magát, hanem arra kéri az olvasókat, hogy akinek WizzAir járatát törölnék az keresse fel őket a kifejezetten e célra létrehozott aloldalukon.

A hirdetés alján apró betűs rész számol be arról, hogy 2004. november 22. és 2005 március 26. között a Budapest-London vonalon a WizzAir több mint 200 járatot törölt. Az EasyJet egyet sem.

Lapunk megkeresésére Belényi Andrea, a Gazdaság Versenyhivatal irodavezetője közölte, hogy a szervezet hivatalból indíthat eljárást ha törvénysértés gyanúja merűl fel, ám azt nem tudta megmondani, mikorra derül ki, hogy kezdeményez-e vizsgálatot a GVH az EasyJet-reklám ügyében.


 

Ajánlott videó

Olvasói sztorik