Ha valakinek olyan kérdése vagy problémája lenne, amiben a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság tudna segíteni, úgy tűnik, felesleges telefonon vagy e-mailen próbálkoznia, az ügyfélszolgálat ugyanis gyakorlatilag elérhetetlen, alapvető feladatát nem képes ellátni. Legalábbis erről számoltak be a Pénzcentrum olvasói, és hasonló tapasztalatot szereztek például azok is, akik nekik arról panaszkodtak, hogy jelentős csúszások vannak a nyugdíjnövelés megállapításánál:
A portál kereste a nyugdíjügyben illetékes MÁK-ot is, jelezve, hogy nagyon rosszak az ügyelek tapasztalatai. Azonban azt a választ kapták, hogy a nyugdíjfolyósító szerint nincs semmilyen probléma az ügyfélszolgálattal.
A szervezettel kapcsolatban a Facebookon is sokan panaszkodnak. A közösségi oldalon 1,9-es értékelést kapott (az 5-ből) a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, amely 2017. november 1-től az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatósággal (ONYF) együtt a Magyar Államkincstár (MÁK) szervezetébe olvadt bele.
Kiemelt kép: Népszava