Digitális részleget hozott létre az idén 15 éves Próbakő Kommunikáció. A csapat élére Mucsi Márton digitális média szakértő, a Ludwig Múzeum korábbi közösségi média menedzsere került. A stratégiai lépéssel a nemzetközi Worldcom PR Group-hoz tartozó ügynökség célja ez eddigi digitális szolgáltatások erősítése, valamint új tevékenységek elindítása.
A Próbakő Kommunikáció a klasszikus pr-feladatok mellett évek óta nyújt többek közt közösségi média, online tartalommarketing és digitális hirdetéskezelési szolgáltatásokat ügyfelei részére. Az új divízióval ezen tevékenységi körök erősítése, valamint újak bevezetése a cél. A közeljövőben a kommunikációs ügynökség közösségi média kampányok mellett digitális tréningeket is tart majd, elsősorban hazai kis- és középvállalkozások számára.
R. Nagy András, a Próbakő alapító-ügyvezetője elmondta:
A pr-szakma folyamatos változáson megy keresztül, határvonalai egyre inkább elmosódnak. Elengedhetetlen lépést tartani ezzel a fejlődéssel, ezért is döntöttünk úgy, hogy digitális munkáink külön divíziót érdemelnek, és ezzel párhuzamosan kidolgoztuk a hazai vállalkozásoknak szóló tréningcsomagunkat is. Munkánk során számos olyan ügyféllel találkoztunk, akik ugyan felismerték a különböző digitális szolgáltatások fontosságát, mégsem volt lehetőségük ügynökségre bízni azok elvégzését. A tréningekkel nekik szeretnénk segítséget nyújtani.
A digitális terület élére kinevezett Mucsi Márton több mint 10 éves digitális kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. A Ludwig múzeumban töltött hét év alatt a múzeum social media felületeinek folyamatos kezelése mellett dolgozott többek közt online kommunikációs stratégiák kidolgozásán, egyes kiállítások interaktívvá tételén, illetve kétszer is közreműködött a LUMU honlapjának és blogjának megújításán.
Kiemelt kép: Mucsi Márton. fotó: Próbakő