A BKV műszaki főmérnöke, Haverla Ferenc a Magyar Hírlapnak elmondta, hogy a közlekedési vállalat felkérte a gyártót, vizsgálja meg, miként lehetne csökkenteni a rázkódást az alacsony padlós szerkezetű buszokon.
A műszaki vezető felhívta a figyelmet, hogy az alacsony útfekvés sajnos meghatározza, hogy mekkora lengéscsillapító szerelhető be, így lehetséges, hogy csak vázszerkezet átalakításával tudja a szállító megoldani a puhább rugózást. Ez pedig akár jelentős pluszköltséggel is járhat.
A jövőre érkező ötven új autóbuszt már várhatóan kevesebb megrázkódtatást okoz a kátyús utakon buszozó utasoknak, és a karbantartása is olcsóbb lesz. Az utasok és a vezetők legfőbb gondja, – miszerint túl kicsik az ablakok – is megoldódni látszik. A BKV vezetői úgy döntöttek, légkondicionáló berendezéssel is felszerelik az új járműveket, bár ezek éves költsége előzetes számítások szerint egymillió forintos többletkiadást okoz majd.