A mobilhirdetések kikerülhetetlen elemei az eredményes kampányoknak. A Google és a Kantar TNS adatai alapján 2016-ban a magyar lakosság 61%-a, a 25 év alattiak 93%-a rendelkezett okostelefonnal. A magyarok több mint fele már mobilról netezik PC helyett, és a fiatalok háromnegyede online tájékozódik a szolgáltatásokról.
„A Hoop a világ első freemium modellben működő mobilhirdetési platformja, mellyel ingyen hirdethetnek a vállalkozások, részesedés és közvetítői díj fizetése nélkül” – árulta el Zádor Péter, a fejlesztő cég ügyvezető igazgatója. A Hoop nem egy újabb kuponos oldal: nincs appon belüli pénzforgalom, a felhasználó a szolgáltató partnernél lévő QR-kóddal, valamint az appban lévő olvasóval érvényesíti a kedvezményt, és a helyszínen fizet.
A Hoop ingyenes csomagja 10 000 potenciális felhasználó elérését biztosítja Budapesten, akik érdeklődési körben és lokálisan kapcsolódnak az adott vállalkozáshoz. Az algoritmus folyamatosan tanulja a felhasználók szokásait, valamint a relevancia és a beváltási arány alapján rangsorolja a hirdetőket: aki kapós, nagyobb elérésre tesz szert. Így válik érdekeltté a vállalkozás, hogy az akciós ajánlat mellett a kedvezménybeváltásra is figyelmet fordítson.
Felpörgetné üzletét? Regisztráljon itt!