A játékot fejlesztő finn Rovio a játszótéri kellékekre specializálódott Lappset Grouppal együttműködve fogja felépíteni és üzemeltetni a tematikus parkokat. Az Angry Birds inspirálta első élménypark már idén nyáron megnyitja kapuit Finnországban, majd Nagy-Britannia következik a soron.
A két vállalat elmondása szerint ezzel arra szeretnék ösztönözni a játék szerelmeseit, hogy ne csak a madarakat, de saját magukat is mozgassák meg. S bár ezt a célt nem tagadnánk el tőlük, valójában sokkal valószínűbbnek tűnik, hogy ez csupán egy újabb lépése az Angry Birds márkanév fenntartásának és fejlesztésének.
A 2009-ben bemutatott, okostelefonokra szánt alkalmazás ugyanis folyamatosan terjeszkedik. Időközben megjelent már a Chrome böngészőben, a Facebookon, filmben, majd a fizikai világban folytatva szakácskönyv és plüss formájában is – ez utóbbi még az űrbe is feljutott.
Az alkalmazás különböző formái tavaly novemberben már átlépték a félmilliárdos küszöböt is, a mostani bejelentés pedig már-már a ma megjelenő legújabb játék promóciójának is elmegy.