2006-ban, az egy hónapig tartó németországi bajnokság összesített globális közönségszáma több mint 26 milliárd volt! 2010-ben a dél-afrikai versenysorozat esetében ez a fantasztikus szám tovább nőhet, köszönhetően az egyre fejlettebb technológiának, amely lehetővé teszi, hogy az emberek akár a „tenyerükből” nézhessék a mérkőzéseket. Már most biztos, hogy új rekordokat állít majd fel a nézettség a világbajnokság első rúgásától az utolsó lélegzetelállító gólig, amely megkoronázza egy nemzet csapatát, a vitathatatlan világbajnokot.
Az adidas kozmetikumok e történelmi esemény megünnepléseként egy limitált kiadású illatot alkotott, a Pure Game-et, amelyet arra terveztek, hogy ugyanolyan tökéletes hatást keltsen az irodában és a tanteremben, mint a futballpályán.
Mint a rendező ország, Dél-Afrika, az adidas Pure Game is egy feltűnő és váratlan illat, amely tökéletesen megtestesíti az „egységben a sokféleség” szellemét. Ez a férfias illat világszerte egyesíti a futball szerelmeseit – rajongókat és játékosokat egyaránt. Mindenkit, aki szereti a sportot, mert egy csapat tagjaként újra és újra próbára tesz, és világossá teszi számukra, hogy a lehetetlen nem létezik.
Az illat inspirációja az a változatosság és erő, amely egyesíti Dél-Afrikát. Az adidas Pure Game ezzel tiszteleg a rendező nemzet előtt, egy olyan illattal, amely harmonikus egyvelege azoknak a természetes összetevőknek, amelyeket a Szivárvány Nemzet változatos tájain találhatunk meg.
Egységben a sokféleség: adidas Pure Game!