Belföld

StreetShield – Új reklámozási forma a közterületen

Magyarországon, sőt egész Európában eddig ismeretlen közterületi reklámhordozó bevezetését kezdte meg a Macrosolid Media Consulting.

Az ún. StreetShield-ekkel főleg a főváros forgalmas kereszteződéseiben találkozhatnak a járókelők és az autósok. Az “emberhordozta felületen” mindenképpen megakad a közlekedő szeme, mert egész egyszerűen elérakják.
2005 januárjára új eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára. Úttörőként hozta be Európába a tengerentúlon már ismert és nagy sikerrel használt hirdetési koncepciót, a StreetShild-eket a Macrosolid Media Consulting. A cég ezáltal a közterület egy újabb felületét kínálja a hirdetőknek. A főváros egyre nyomorúságosabb közlekedési viszonyaira, az állandó dugókra illetve a meglepetés erejére építve vezette be a Macrosolid Media a merőben új szabadtéri reklámhordozót.

Idén ősszel egyenruhás emberek jelentek meg a város nagy forgalmú csomópontjain. Szigorúan egyszerre mozogva a “StreetShield-esek” – rendszerint hárman – egymás mellé felsorakoznak a kereszteződében és hirdetőtábláikat, meghatározott koreográfia szerint felmutatják az autósoknak. A hirdető cég ezáltal nem csupán egy reklámfelületet, hanem egy meglehetősen feltűnő “eseményt” is kap.

Az új közterületi médium segítségével a hirdetések részleteit a vásárló szeme elé teszik úgy, hogy a potenciális fogyasztónak nem igen van lehetősége másfelé nézni, hacsak nem ül háttal a volánnak. Az autósok látóköre, főleg a lámpánál álldogálva igencsak szűk, tekintetük ilyenkor zömmel a távolba réved. Erre a tényre építve került bevezetésre a StreetShield, hiszen a táblát még akkor sem tudják kizárni látóterükből a járműben ülők, ha nem kifejezetten arra koncentrálnak.

Az elképzelés valójában magától működik még akkor is, amikor az autók áthaladnak a kereszteződésen, ugyanis ilyenkor a táblamozgatók sorba rendeződnek az úttal párhuzamosan és gyakorlatilag egy fél óriásplakát felületét kitöltik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik