A másik, a hatszázezres kapacitású új gépsoron a Daimler-Chrysler-Mitsubishi cégcsoport részére gyártott 5 féle vezérműtengelyből is megnövekedtek az igények, ezért a harmadik, sőt a negyedik – szombat, vasárnapi -műszak beindítását tervezik. Gulyás Krisztina, a cég gazdasági igazgatója elmondta, a három évvel ezelőtt Ercsibe települt vállalatnál a sorozatgyártás 2002-ben kezdődött el. Már a kezdetek óta igyekeznek a gyárnak magyarországi beszállítókat keresni, ugyanis a szállítási költségek jelentősen megdrágítják a termékeket. A gyártósorok alkatrészeit már többé-kevésbé hazai gyártók szállítják, az itt gyártott autóalkatrészek alapanyaga azonban csak akkor jöhetne be a magyar beszállítóktól, ha a vevőiknél is kiállnák a minősítési próbát. Az alapanyag beszállítókat nem a Musashi, hanem a megrendelőik minősítik – mondta Gulyás Krisztina.