Média

Európai digitális marketingszövetség alakult

Nyolc közép-kelet-európai ország kilenc vezető digitális marketingügynöksége szakmai szervezetet alapított BlueAlliance néven. A nemrégiben Varsóban létrejött szervezet célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországot két ügynökség is képviseli.

A BlueAlliance alapító tagjai szeretnék tevékenységüket a jelenlegi szolgáltatási területeiken túl is bővíteni, ezzel más közép-kelet-európai országok felé nyitni szolgáltatásaikkal. Az együttműködés alapköve a partneri együttműködés, tapasztalat- és tudáscsere. Fontos cél ugyanakkor, hogy segítsék a tagügynökségek ügyfeleit a régióban való terjeszkedésben, fejlődésben.

Az alapítók nyolc ország – Horvátország, Csehország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Ukrajna –  vezető független digitális marketing ügynökségei, mindegyikük hivatalos Google Premier Partner. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe.

Óriási jelentőségű ennek a nemzetközi ügynökségi hálózatnak a létrejötte: azt jelenti, hogy kinyílt Európa kapuja a külföldi piacokra lépéshez. A helyi tagügynökségek – szakmájuk vezető szakértői – hely és piacismerete felbecsülhetetlen érték, ami számottevően javítja a piacbővítés hatékonyságát, akár évek munkáját megtakarítva ezzel

– mondta Dunder Krisztián digitális üzletfejlesztési szakértő, a Growww Digital ügyvezetője.

Az együttműködés tervének kidolgozása a lengyelországi Bluerank kezdeményezésére már 2016-ban elkezdődött, és odáig vezetett, hogy a hasonló értékekkel és célokkal rendelkező ügynökségek létrehozták a szakmai szervezetet.

Jó ideje figyeljük a Bluerank kezdeményezését, örülünk neki, hogy több informális egyeztetés után valóra vált ez az összefogás. Munkánk során eddig is hasznos volt a helyi partnerek tapasztalata, lokális tudása – számítunk rá, hogy a BlueAlliance versenyképes ajánlatot tud tenni olyan ügyfelek számára, akinek fontos, hogy testreszabottan, de egységes szakmai színvonalon legyenek kiszolgálva az egyébként kicsinek számító CEE piacokon

– tette hozzá Gandera Balázs, az Intren vezetője.

Az alapító ügynökségek saját országuk elismert szakértői a digitális analitika, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és közösségi média területén. Az ügynökségi csoportosulás összesen 900 ügyfelet szolgál ki 300 munkatárs részvételével.

A BlueAlliance tagjai: Aweb (Ukrajna), Bluerank (Lengyelország), Effectix (Csehország), eStrategai (Litvánia), Growww Digital (Magyarország), Intren (Magyarország), KG Media (Horvátország), Pizza SEO (Szlovákia), WebDigital (Románia).

önszabályozás memorandum aláírása. Fotó: ÖRT/Fazekas Ildikó
Orosz igen az önszabályozásra
Fontos lépést tett Oroszország a reklámönszabályozás felé.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik