Februárban egy korszak véget ért azzal, amikor a Cinema City bejelentette, hogy többé már nem lehet Coca Cola-termékeket kapni a plázamozik büféiben. Helyüket a nemezis Pepsi üdítőitalai foglalták el.
Már az év eleji váltás sem volt semmi, mire most még nagyobb újítást húzott a mozihálózat:
Kreatív Online számolt be róla, hogy az együttműködés már szeptemberben elindult és első körben országszerte 18 moziban bevezettek egy speciális menüt, melyben a közepes popcorn mellé a Borsodi Friss alkoholmentes sör három verziója közül lehetett választani. Emellett a vásznakon is észlelhető volt a Cinema City és a Borsodi összefogása: 20 óra után minden film előtt levetítettek egy Stella Artois-reklámot. Mostanára a menüopcióval együtt ez is lecsengett, azonban decemberben folytatni fogják.
AEz egy kiváló lehetőség, hogy a Borsodi Sörgyár termékeit tovább népszerűsítsük. A Cinema City mozik Budapesten túl 13 megyeszékhelyen vannak jelen, így egy számunkra új értékesítési hálózattal bővült a piaci lefedettségünk, elérve a szórakozni vágyó moziközönséget.
— nyilatkozta az együttműködés kapcsán Peresztegi Ágnes, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
Jelenleg a már említett Borsodi Friss (0,5l) mellett a szintén alkoholmentes Stella Artois (0,4l) söröket 410 Ft-ért, az alkoholos Stella Artoist (0,4l) pedig 450 Ft-ért lehet kapni a Cinema City-mozik büféiben.