Új divízióvezetőkkel, illetve négy új szenior szakemberrel bővült nemrégiben az Insomnia reklám- és kommunikációs ügynökség csapata.
Hanyecz Imre került a nyáron a vállalat PR divíziójának élére. A több mint tízéves ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal rendelkező szakember felel az Insomnia PR operatív igazgatásáért, a new business tevékenység erősítéséért fel, de emellett projektvezetőként és stratégiai tanácsadóként személyesen is részt vesz az ügyfelek PR kampányainak lebonyolításában. Hanyecz Imre a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen diplomázott angol-kommunikáció szakon. 2012 és 2015 között a Double Decker ügynökségnél, 2015 és 2017 között a a Magyar Nemzeti Kereskedőháznál dolgozott kommunikációs területen.
Head of digital pozíciót tölt be augusztustól az Insomniánál Horváth Zsófia, aki a Carussel operatív és marketing menedzsere volt az elmúlt években. Fő feladata a digitális eszközöket és online megoldásokat igénylő projektek menedzselése, az online projekttervek és stratégiák előkészítése, illetve az Insomnia digitális szolgáltatáscsomagjának fejlesztése. Horváth Zsófia korábban is neves reklámügynökségeknél dolgozott, olyan nemzetközi ügyfelek digitális megjelenéseit segítve mint a BAT, a Procter&Gamble, a Borsodi Brewery, az Univer, a L’Oréal, a T-Mobile, a BMW Hungary és a General Motors.
Account directorként segíti tovább az ügynökség PR csapatát Bittner Péter, aki szintén több mint 10 éves ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal bír. A szakember az elmúlt két évben a Szegedi Tudományegyetem kommunikációs és marketing igazgatója volt, ahol korábban diplomáját is szerezte. Az intézményi és az üzleti kommunikáció területén egyaránt otthonosan mozog, az Insomniánál főleg stratégiai PR tanácsadással segíti az ügyfelek kommunikációját.
A Telenortól érkezett az Insomnia közel-keleti divízióhoz Bércesi Adrienn. A szintén az SZTE-n végzett Senior Account Manager korábban az Actavisnál és a L’Orealnál is dolgozott. Legfontosabb feladata a kapcsolattartás és a koordináció az Insomnia arab-piaci ügyfélkörével.
A 2002-ben alapított Insomnia Magyarország jelenleg több mint 30 aktív ügyfelének nyújt integrált szolgáltatásokat többek között stratégiai tervezés és tanácsadás, kampányok tervezése és kivitelezése, PR, digitális kampányok, média, valamint külpiaci tanácsadás terén. Az ügynökség Magyarország mellett Bahreinben rendelkezik is irodával, és az arab piac számos országában szolgál ki ügyfeleket.